Sara,

29/9-09

Publicerad 2009-09-29 10:29:47 i Allmänt,

Idag ångrade jag att jag gick upp. Jag känner för att ligga i min sköna säng under mitt sköna täcke och bara mysa, aldrig gå upp. Men man får inte alltid som man vill men ibland önskar jag det i alla fall. Jag sitter och fryser ihjäl, mina händer är kalla och jag orkar inte hacka idag på datorlektionen. Inte för att jag orkar det någonsin men ändå. Jag sitter och reflekterar över min hemska dag idag, dirket efter skolan ska jag till jobbet och vara i det kalla vattnet. Bu för det, men som min chef sa igår att jag var så duktig och stabil, *stolt*

Idag kom vintern för första gången på besök. Okej, snön kom inte som André
precis påstod men frosten. Fy fan vad kallt det var, måste hitta mina vantar!
Hade tänkt att åka upp till Stockholm någon dag här närmast.
Någon som vill hänga på?
Har lust med en riktig mysig dag i Stockholm med fika, shopping och mys.

I morgon ska det inhandlas solglasögon till skolfotot om temat fortfarande
är aktuellt, vilket man aldrig vet när det kommer till min klass. Men man
kan ju alltid hoppas. Idéen är faktikst rätt bra, vem det nu var som kom på
den vet jag inte. Känns bara lite väl kallt att ha temat om man tittar ut nu.

Minus-grader, det var minusgrader när jag vaknade i morse. Jag trodde inte det var sant. Tack och lov för min nya jacka, ska ladda upp den när jag kommer hem, har ingen kabel så kan inte föra in den på datorn här. Den var jättemysig!

Igår var jag jätteduktig, jag pluggade kemin och gjorde klart uppgifterna som var tänkta för både igår och idag.
Jag har hittat min perfekta pluggplats hemma. Det är i sängen, as mysigt, och skönt att sitta. Perfekt! Nu ska jag försöka vara lika duktig på den här lektionen så jag tänkte göra några uppgifter. Ha det bra!


LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela