Sara,

I'm not a princess, this ain't a fairy tale ... Now it's too late for you and your white horse, to come around

Publicerad 2009-05-06 13:23:22 i Allmänt,

Finaste låten jag har hört på länge, Taylor Swift sjunger så fint.
Har inte uppdaterat på länge men tänkte att det skulle bli av nu.
Valborg var trevligt, träffades lite nya människor, bland annat en i min klass tjej.
Suck jag har äntligen kommit på varför jag aldrig uppdaterar, jag tycker det är tråkigt att dela med mig om mitt liv.
Idag ska jag springa =) den enda motionen jag får för att jag är simtränare :P Det är rätt skönt att springa, och har äntligen skaffat mig ett par riktiga springskor med stötdämpare :)

men nu ska jag gå tillbaka till min grymt tråkiga lektion, c ya

LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela