Sara,

Uppdatering

Publicerad 2009-07-31 21:28:00 i Allmänt,

Nu har jag typ packat klart, har bara mobil och medicin att packa ner, får inte glömma det. Var på stan och träffade Natasha, väldigt trevligt. Hon har ju kommit hem från 6 veckors tågluffning så vi hade massa killar att prata om. Vi var på café tratten? andra gången jag är där nu, mysigt var det i alla fall. Sen gick vi och letade efter typsikt svenska saker som hennes bror kunde ta med sig ner till hans kompis föräldrar. Det är svårt att hitta i icke turistaffärer faktiskt. Hitta en dalahäst på inspiration eller nuförtiden heter det Svea nånting nånting. Den kostade 179 kronor och var typ hur liten och absolut inte värd priset. Sen åkte jag hem och självklart måste bussen hålla tildtabellen och stå stilla vid en busshållsplats i typ 5 minuter. Jag klagar inte på att vara hemma 5 minuter tidigare speciellt itne när man ska hem och se simningen. Jag missade i alla fall inget speciellt, Nystrand till final på 50 fritt, Sjöström och Ahlsammar till final på 50 fjäril, Joline 8 på 200m bröstsim. Alla gjorde otroligt bra simningar, Ahlsammar på nytt världsrekord. Michael Phelps vann finalen på 100 fjäril med typ 11 hundradelar eller någonting. Det var dagens uppdatering av VM i Rom.

Nu ska jag snart göra de sista sakerna innan jag går och lägger mig. Men är nog inne på msn ett litet tag till. Kommer hem nästa lördag den 8 augusti, ska försöka uppdatera innan jag åker till Hallstahammar men vi får se. Ha det så jättebra till dess och sakna mig inte för mycket.

LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela