Sara,

England nästa

Publicerad 2009-07-31 14:00:45 i Allmänt,

Nu är det bara en dag kvar innan jag åker till england! Längtar så mycket. Håller på att packa, det är mycket man ska tänka på. Man ska ha fina kläder som går att variera, vilket leder till några basplagg men eftersom jag och min syster ska gå på Dirty Dancing så vill man ha något extra fint med sig. Sen ska jag vara borta i en vecka så man behöver ta med sig så att det räcker. Fast det finns affärer där och man vill ju köpa saker där så då kan man ändå inte ta med sig så mycket. Fast då tänker man "tänk om jag inte hittar något, tråkigt att gå i samma kläder" och då får min hjärna ryck och dampar sönder på alla dessa tankar. Fast London är rätt stort så något måste man ju kunna hitta om det är akut. Plus att jag får inte ta med mig så mycket eftersom vi åker med endast handbagage och då är det begränsat med 10 kilo. 10 kilo låter väldigt mycket men det är lite när man tänker efter. Man måste alltså tänka väldigt praktiskt när man ska packa. Jag har i alla fall fått ner ett par skor som ska kastat när jag åker därifrån, det är hål i dem! Två par leggings, ett par vardags och ett par lite finare, mobilladdare! den är viktig, underkläder, pyjamas och en fin tunika-klänning som jag har köpt på American Apperal. Fast jag har fortfarande inte packat ner min nessesär?, tröjor och shorts om jag nu behöver ett par det vet man aldrig. Måste hitta en bra handväska också att ha med mig. Den ska vara liten men inte för liten utan den ska få plats med saker som plånbok, mobil, solglasögon, paraply kanske, jag ska ju åka till england, ja massa viktiga saker. Suck jag får försöka med allt i kväll sedan. Ska ner på stan nu och träffa Natasha som äntligen har kommit hem från sin tågluffning, längtar att få höra allt om den! Hör av mig igen senare i kväll.


LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela