Sara,

A big day

Publicerad 2009-07-30 20:53:28 i Allmänt,

Idag har det hänt mycket. Det började med att jag faktikst klarade av att sova till klockan 10! I'm impressed.
Sen har jag ringt till Halstahammar camping för att ändra i matbeställningen som hade blivit fel, räknat ut den totala matkostnaden och sen har jag även pratat med christer, för att komma överens om vad som måste göras omedelbart. Jag börjar gilla jobbet som sekreterade kanske ska satsa på det?
Idag åker även therese och elin till kreta medan natasha kommer hem =) hoppas vi kan träffas i morgon redan. Har tusen saker att berätta för henne. Har varit med mamma och pappa och de köpte nya sängar. as sköna! jag tog en katalog från nån heminredningsaffär också, jag vill flytta hemifrån!!! NU. Ska ställa mig i en sådan där bostadskö så fort jag fyller 18.

Läste någonstans att den 28 eller 29 augusti, på Michael Jackson's födelsedag, ska USA hylla honom genom att vara vitklädda. Jag tänker haka på trenden, någon annan som kommer göra det? Vad gör man inte för att hylla den största dansguden som fanns. Ni får göra som ni vill, jag vet att jag kommer göra det.

Bara två dagar kvar nu, i morgon måste jag packa, träffa natasha förhoppningsvis och kanske emma också. Sen hoppas jag så klart på sol också så jag kan få sola och bli lite brun, känner mig relativt blek. I england ska jag i alla fall få läsa alla underbara engelska tidningar. Vet inte varför, men jag har bara fått för mig att de ska vara jättebra. Min syster har köpt en del tidningar som hon har sparat till mig, me love it <3

Nu ska jag nog se på So you think you can dance, ligger lite efter har fortfarande inte sett förra veckans avsnitt. Ska se ikapp. För nu har väl fotbollen slutat? Får hoppas att det gick bra för syrianska eller var det assyriska som spela? Just det får inte glömma, dagens simning i Rom. Joline Höstman kom till final på 200 bröstsim. Grattis till henne. Hon öppnade enormt fort och bara fortsatte simma bra. Schipper vann 200 fjäril också, så hon gick en guldmedalj på fjäril också. Nystrand kom sexa efter att ha simmat jättebra, han var 12 sekunder från en tredje plats.

I morgon kommer de klockan åtta och ska hämta min dator och laga den, me like<3 Förutom det lilla klockslaget men jag är väl vaken eftersom de utanför sätter igång klockan sju. Men vi får väl se, har ju som sagt en del att göra i morgon.


LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela