Sara,

ensam hemma

Publicerad 2009-08-29 10:16:19 i Allmänt,

Gick upp klockan 9 idag och har hunnit med väldigt mycket sen familjen åkte samma tid. Jag har hunnit hänga upp tvätt + sätta på en ny maskin, vilket jag tror att jag har gjort rätt. Jag har städat toaletten däruppe och plockat undan kläderna i mitt rum så att de hänger fint i garderoben. Nu ska jag baka tigermuffins till morfar 4 stycken utan chockladkross i och resten med. Mums!

Måste göra körkortsteorin också, tänkte göra det medan jag väntar på att muffisarna ska bli klara. Hmm, muffins är ett konstigt ord i plural appropå ingenting.
Vid halv 1 idag bär det av till Västerås under min körning, haha ^^ var bara tvungen att säga att jag skulle köra. Men ni får jättegärna messa medan jag är borta så jag har någonting intressant att göra, orkar inte läsa bok hela tiden.

Jag hade jättesvårt för att somna igår, somna vid typ halv 2 fattar inte varför, det var som om något inte ville att jag skulle sova trots att jag ansträngde mig hur mycket som helst. Jaja..
Igår var minst sagt intressant.


LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela