Sara,

datorprover = dåligt

Publicerad 2009-08-28 18:52:13 i Allmänt,

Jag hatar körkortteorins datatester. Jag fattar verkligen ingenting och känner mig efterbliven. Jag kommer aldrig klara slutprovet som förmodligen är på tid, jag måste verkligen lära mig att chilla. Jag blir så lätt uppstressad genom att titta på andra. Men jag fick 64 rätt av 70 på fas A provet, så det måste ju betyda någonting. Hoppas det går lika bra på B och C proven också, haha ^^

I morgon ska jag till Västerås, ska få köra och sen ska jag sova hos min mormor. Ni får gärna höra av er! Annars kommer helgen spenderas genom att jag läser min engelska bok som måste bli utläsen och tittar på tv. Får inte glömma att vara social med min mormor också.

Någon som kan rekomendera en bra film att hyra?


LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela