Sara,

5-2 till SSK

Publicerad 2008-10-10 08:19:46 i Allmänt,

Sådär ja, äntligen vann SSK igen, 5-2 <3

Men men, anledningen varför jag bloggar idag är för att jag dels inte har något att göra innan jag börjar om 10 minuter och dels för att jag måste skriva av mig. Det liksom har hänt en sak, eller inte direkt hänt men i alla fall. Det stör mig samtidigt som jag blir glad över det. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det utan att säga vad det är. För det vill jag inte.
Det känns på något sätt att det stör mig, fast det kanske är för att jag tänker på det nästan hela tiden. Blä !!

Hade tjejmöte igår på skoltid var väldigt skönt, åt godis, chips, drack läsk, såg på film, snacka skit och gjorde oss snygga inför skolfotot. Så jävla skönt att vara tjej på en killskola ibland, fast nackdelen med det är att man får deras humor, och börjar lite smått tänka som dem. Men det får man väl tåla. Haha ^^

Men nu börjar jag och har heller inte något mer att skriva om,

LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela