Sara,

6 mars

Publicerad 2008-03-06 07:56:25 i Allmänt,

Så, då var det torsdag igen efter ett långt och härligt lov. Och eftersom det är torsdag är man ju i skolan tidigt kom faktiskt kvart i istället för tjugo i. Men det var bara för att mamma va tvungen att byta bil på stan. Men men, idag ska jag hålla i idrotten och ja har inte ens några kläder me mej för ja inte orkar egentligen. Hoppas det går bra ändå. Sen har jag prov idag också i persondatorer som jag hoppas går bra. Hm, vad mer? Jo, älsklingen är inte här heller eftersom han är för trött :/ det är ja också. har vart typ hela veckan. och efter skolan idag ska jag träna igen, jag bada i tisdags, spelade volleyboll i onsdags och ska simma idag och dansa i mororn :P tycker om när ja har nåt att göra på dagarna.. men men, nu orkar ja inte skriva något mer. men ha de så bra så hörs vi :)


[10:03]
Nu har man programmering och de är svårt, vet inte hur jag ska göra. Men men det lär väl lösas på ett eller annat sätt. Usch skolan är jobbig vill bara hemm och sova.. Yey jag lyckades göra uppgiften med lite hjälp av richard. men men, nu ska jag maila uppgiften till jari och sen ska ja ta och kolla lite på kläder tills jag får gå på lunch och sedan ha persondatorer i 3 timmar :/

Puss och Kram

LUV YA

Kommentarer

Postat av: Emiseen

Publicerad 2008-03-09 20:53:49

Du borde uppdatera din blogg gumman haha ;) puss älskar dig!

Postat av: Kim

Publicerad 2008-03-11 12:07:32

med LITE hjälp av honom? :) hihi
jag har jari som hatar mig :/ haha, han är inte ens här xP

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela