Sara,

"Sveriges skönaste sommarjobb"

Publicerad 2008-06-30 15:23:44 i Allmänt,

Kom hem från Grekland förra lördagen, det var jätte skönt att vara borta och bara sola och bada. De ända problemen som fanns var typ "vart fan är solkrämen?" eller "gud vad varmt det är, tror jag ska gå in och sova lite" sen kom man hem till kalla Svergie. Började jobba förra måndagen, har typ sveriges skönaste sommarjobb. Lite tråkigt när det är dåligt väder men då åker vi hem tidigare. Men annars lär jag och ett par till ett fritis att simma. De är så söta, speciellt små-tjejerna. På eftermiddagen sitter vi för det mesta och solar och snackar skit eller gungar och får betalt för det. Grymt skönt !

Har bestämt mig för att ta och skriva lite oftare i den här bloggen och när jag var i Grekland kom jag på saker som är mina mål i sommar och tänkte berätta vad det är här samtidigt som jag ska försöka berätta hur det går också.
Målen är i alla fall:
- Börja träna, målet är platt mage (kommer dock aldrig få det men jag kan försöka)
- Dricka vatten till maten
- Fixa min egna receptbok, steg för steg.


Nu får vi se hur det går, de är de första målen jag ska klara av.

LUV YA

Kommentarer

Postat av: Camilo

Publicerad 2008-07-20 16:58:21

Nästa sommar är du ju välkommen till en salong :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela