Sara,

Grekland

Publicerad 2008-06-13 22:10:45 i Allmänt,

Ska snart gå och lägga mig, åker ju till Grekland, Kreta i morgon ska upp typ halv 3. Ska bli grymt skönt.. få komma bort från omvärlden ett tag. Kommer dock sakna Kim som fan, mig jag får hoppas att jag överlever, trots att det kommer bli grymt jobbigt. Har åtminstone mobilen med mig. Missar även två matcher i fotbollsem om inte fler förresten, Sverige måste fan ta sig vidare kommer bli grymt trist annars :(
Bild på Chania på natten :) :

http://www.mlahanas.de/Greece/Cities/Images/ChaniaHarbour1.jpg


Är inne på bilddagboken och försöker ladda upp bilder från igår, men det går så grymt segt. Och nu kommer det upp "fel vid sidhämtning"  damn.. aja,  hatar när bilddagboken är överbelastad. Men men nu måste jag sova för att orka upp om typ 4 timmar igen, men ni får ha det så bra, så återkommer jag efter min fantastiska semester


LUV YA

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2008-06-13 23:33:30

kommer sakna dig mer, fast de vet du redan :)

ha massa bäst nu och familjen med<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela