Sara,

4 februari

Publicerad 2008-02-04 16:10:05 i Allmänt,

Så, då var det 10 dagar kvar till Alla Hjärtans dag :P haha ^^ kom jag på när jag skrev datumet.. Men det spelar ju ingen roll har ju ändå så ingen kille så.. W/e...

Sitter här i skolan och väntar på bussen som kommer 20 över, jävla SL som inte går varje kvart från Västergård.. Fan vad trist skoldag. Satt och gjorde typ ingenting på hela dagen, jo jag gjorde klart persondatorer uppgiften i och för sig, men ändå.. det vartack vare jim :P

När jag väl kommer komma hem ska jag ner och jobba typ direkt. Det är jobbigt, jag hinner aldrig vila.. :'( tycker synd om mig själv...

Orkar inte skriva mer..

Puss och Kram

LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela