Sara,

7 april

Publicerad 2008-04-07 13:20:05 i Allmänt,

Fan jag börjar bli bra på att uppdatera min blogg nu :)
Sitter i skolan och äter upp Jims Calippo glass haha ^^ fast det var colasmak gillar bäst lime/citron eller vad det är för smak. Äkta sommarkänsla man får av den glassen.
Hade engelska först på morgonen, fick reda på att jag har nationella prat grejen om två veckor. Blä, hatar att prata! I alla fall när man måste prata om något speciellt annars gillar jag det. Har bara en uppgift kvar i svenskan btw. Skit skönt :)
Sitter och väntar på min lärare i persondatorer som kommer säkert plåga oss med ytterligare uppgifter som jag delvis inte fattar så mycket av..

Vi får se hur det går..


Ha det bra

LUV YA

Kommentarer

Postat av: te07

Publicerad 2008-04-28 13:06:33

Fan vad dåligt skrivet, jäkla skit, fan ring mig jag bor i gnesta tjao ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela