Sara,

3 april

Publicerad 2008-04-03 20:27:57 i Allmänt,

-HOS DIG ÄR JAG UNDERBAR-

Bara för att jag har haft denna låt på hjärnan hela dagen och tänkt på kim <3
Hos Dig är jag stark

Hos Dig är jag underbar

Hos Dig har jag allt

Där vågar jag stanna kvar

Men när Du inte ser

När Du inte rör mig

Kan Du ha hittat nån annan

Säg nu hur Du ser mig


Jag undrar om Du

Hade kraft o ge Dig av

Eller mod o stanna kvar

Vågat bygga på nåt nytt

Jag undrar om Du

Har kunnat ge och kunnat ta

Kunnat öppna Dig som jag

Vågat vara här och nu

För allt jag kräver är ett svar


När jag tagit slut

När jag inte orkar mer

När rädslan tar vid

Rädslan förstår mig mer

Då kan jag inte se

Kan jag inte röra Dig

Har jag då hittat nån annan

Säg nu hur Du ser mig


Jag undrar om Du

Hade kraft o ge dig av

Eller mod o stanna kvar

Vågat bygga på nåt nytt

Jag undrar om Du

Har kunnat ge och kunnat ta

Kunnat öppna Dig som jag

Vågat vara här och nu

För allt jag kräver är ett svar


Jag undrar om Du

Hade kraft o ge Dig av

Eller mod o stanna kvar

Vågat bygga på nåt nytt

Jag undrar om Du

Har kunnat ge och kunnat ta

Kunnat öppna Dig som jag

Allt jag kräver är ett svar


Jag undrar om Du

Har kunnat ge och kunnat ta

Kunnat öppna Dig som jag

Vågat vara här och nu

För allt jag kräver är ett svar


Hos Dig är jag stark...

Hos Dig är jag underbar...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig! -
Idag har jag haft idrott där jag gjorde två mål på innebandyn *stolt*
sen har jag haft programmering där jag har jobbat med mycket satser ^^
och sen har jag haft redovisning som jag hatar och tillslut var jag på stan, först och käka på McDonalds med Kim och sen var jag på ungdomsmottagningen med My :)
Var på Kim's engelska idag också, fick göra något prov.. Kunde svara på typ lika många saker som jag kan på mina vanliga engelska prov. Fast vette fan om jag svarade rätt.. Men men..

Ha det bäst
LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela