Sara,

15 september

Publicerad 2007-09-15 19:25:54 i Allmänt,

Tjoo, då var det dags att skriva lite igen.
Dagen idag började med att min kära mormor ringde och väckte mig :/ jag var fett trött efter att ha varit med emma och my igår och sett på film. När jag hade svarat och gått upp och gjort mig i ordning och allt, var jag tvungen att städa innan jag kunde åka till Anna i Flemmingsberg. Men städningen gick fort och jag drog i väg, var där klockan 1. Riva var också där. Vi gick hem till Anna och kollade lite i deras lägenhet, och sedan drog vi upp till Stockholm, där uppe gick vi och åt på kungshallarna, och sedan gick vi i affärer, för på MQ där vi provade lite kläder, jag provade en skit ful rosa skjorta :/ eller den var ful på mig i alla fall. Sedan gick vi vidare till H&M där vi plockade fram fula kläder till varandra, jag fick såklart dom fulaste, men men, en skönhet passar i allt ;) haha. Efter det gick vi in på Åhlens City där vi provade lite smink och såna saker. Och efter det gick vi och köpte mjukglass och åkte hem. Det var en kul dag :)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela