Sara,

11 september

Publicerad 2007-09-11 17:36:42 i Allmänt,

Så där ja, nu har man varit och hälsat på i gamla skolan också, rätt så intressant faktiskt..
Classon fick ju inte dissa mig eftersom han har lovat att han inte ska göra det något mer så man såg verkligen hur han ansträngde sig för att vara med mig, och jag ansträngde mig för att vara jobbig :)
Sen var det någon liten kille som typ började snacka med mig som fan, han visste vad jag hette, att jag hade gått där förut och massa konstiga saker, och jag har aldrig sett människan förut :O lite läskigt faktiskt,
Sen var det Lorentsson också (ursäkta felstavningen om det är någon) vet inte riktigt hur vi började snacka mer än att vi båda känner Simon och dom andra, men men vi kom underfund med att vi inte kände varandra riktigt :P haha, men han är rolig och snäll så jag klagar inte :)
Tove var tyvärr inte där, vilket jag tyckte var lite synd, ville gärna träffa henne. Och andledningen för att jag överhuvudtaget kom dit var för Oscar som typ dissade mig, vilket är bra för han jobbade istället :)

Annars i skolan idag hade vi bild, vi skulle rita av vår hand utan att kolla på papperet och sen skulle vi göra samma sak fast vi fick kolla lite på pappret, snacka om att vi såg roliga ut.  Tog lite bilder som finns på min bilddagbok, sorry klassen hoppas att ni inte anmäler mig, men ni är jätte söta allihop :)

Nog för mig,
C ya dont wanna be ya

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2007-09-12 23:38:51

Jag var också där för ett litet tag sen, då va det en liten kille som visste vem jag var:S skumt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela