Sara,

26 juni

Publicerad 2007-06-26 20:56:23 i Allmänt,

Så, nu har jag firat midsommar i Paris :) helt okej faktiskt bortsett att jag har sett typ allt i Paris nu.. En riktigt snygg kille på planet.. haha riktigt skoj. Jag och Emma ska till grönan på torsdag ;) danny spelar som emma så gärna vill se och då kan ja följa me som en generös vän .. :D känner mej riktigt stolt faktiskt över att jag är så snäll. My är i Kroatien :/ och Simon i USA :/ trist som fan. min båda bästa vänner är bortresta :( men men, haha snart ska ju jag bort igen :)
SPANIEN HERE I COME :)
flyger ner själv, är me mickiss där solar och badat och festar på kvällen hoppas ja (A) sen tar ja flyget hem igen :)
på torsdag får man veta gymnasie grejen också :/ har gått och blivit nervös btw. tänk om ja inte kommer in :O
W/e
Nu ska jag se på Morden i Midsummer.

So c ya don't wanna be ya ;)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela