Sara,

23 juli

Publicerad 2007-07-23 15:51:05 i Allmänt,

Vilken mobilringsignal?

Linkin Park and Jay-Z ? Numb/Encore
Vad längtar du mest till just nu? 
Till Spanien, åker i morgon

Hur gammal har du tänkt bli?
tillräckligt
Kan du gå ner i spagat?
absolut inte!
Vad åt du senast?
en macka tror jag :S
Har du varit kär i en kändis?
yees, i Joel Madden
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
föredrar vit sådan

Vad ska du döpa dina barn till?
Simon och Liam
Sommar eller snö? 
Sommar
Bikini eller baddräkt?
Bikini tror jag :S

Är du mörkrädd?
Nej, inte vad jag vet

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Mm, ett par sidenkallingar..

Riktig gran eller plastgran?
Plastgran eftersom jag är allergisk
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt, kan ju inte sova om det är tänt *DaaH*

Senast lästa bok? 
håller på med Harry Potter 7, men senast utlästa bok var länge sen.. kommer inte ihåg

Vem kramade du senast? 
Simon i think
Älskar du att sjunga? 
Ja, men är tyvärr inte vidare bra på det..

Vill du bli president?
Absolut inte,
Har du spelat kille i en teater?
Ja faktiskt i en skolteater en gång, jag var bäst!
Duscha eller bada?
Duscha

Har du tråkigt?
Mhm

Hur tar du dig till skolan?
Går inte i skolan, det är sommarlov.. Men chansar på att det blir buss och tåg.

Sjunger du på toa?
Nej, usch

Vilken färg har din jacka?
har ingen jacka på sommarn men annars är den svart

Använder du långkallingar?
nej
Är du höjdrädd?
lite ibland

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
när Simon fjollade sig i telefonen i natt
Vad ska du göra NU?
göra klart testet och sen lyssna på musik tror jag

Vad blir ditt namn baklänges?
aras
Är du kär i någon?
Ja

Vad gör du när det regnar?
Helst ligger jag och myser med någon person och kollar på tv..

Har en dröm gått i uppfyllelse? 
Ja, faktiskt..
Har du någon gång testat karate?
Nej, men jag lär inte vara duktig på det
Första sporten du gick på?
Simning tror jag
När åt du senast en fiskbulle?
länge sen
Vad drömde du inatt? 
kommer inte ihåg. Men något bra för jag ville inte vakna
Höga eller låga strumpor?
låga är mest bekväma
Vad är du mest rädd för i hela världen?
spindlar
Vad har du för färg på ditt påslakan?
blått
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ibland när jag har tråkigt
Kan du ditt mobilnr utantill?
ibland
Har du gråtit i skolan nån gång?
ja, men inte inför någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela