Sara,

22 juli

Publicerad 2007-07-22 20:00:15 i Allmänt,

Yey, jag åker på tisdag bara två dagar kvar :)
Sov hos Tove och Jonas igår, (Jonas var inte där så Tove behövde pysslas om eller nåt) såg på 4 filmer, vi hade hyrt 5 filmer men en av dom sög. Vi såg på en film som handlade om tre killar som var oskulder och spelade in en porrfilm, sen såg vi på Fun with Dick and Jane, och den var inte alls så bra som alla säger! Efter det var det Just like Heaven, bästa filmen vi såg. Och vi avslutade med Date Movie. Upptäckte att jag hade den filmen när jag kom hem :/ Lite tråkigt. Men men, vi hade skit kul. Sista filmen slutade halv 3 och då gick vi och la oss. Kunde inte somna förän klockan 6 då jag gick och la mig i soffan för det var värdelöst att försöka dela säng med Tove. Sov till 12 så är lite trött efter bara 6 timmars sömn men men :P
Idag har jag börjat packa till Spanien, är fett nervös. Men det kommer nog bli bra :)

Jag Har:


(x) snott den här listan
(x) tittat rakt in i ögonen på den jag älskar
( ) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
( ) varit full
( ) hånglat/kysst någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(/) varit i ett knytnävsslagsmål (har slagit en gång men det var inget riktigt slgsmål)
( ) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
(/) gått på blinddate (lite halvt hade inte träffat människan förut bara snackat på msn)
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internet kompisar
( ) varit i Kina
( ) varit i London
(x) flygit
( ) spytt i en bar
(x) sett en del av mig själv brinna
( ) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) varit kär i någon som är kär i en helt annan
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat på skolan/jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på solnedgången
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gråtit mig själv till söms
(x) lekt tjuv och polis
(x) sjungt kareoke
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) dansat i regn
(x) blåst bubblor
(x) fått en önskan inslagen
( ) kysst en spegel
( ) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak (i lekplatsen =) )
( ) burit fula/annorlunda kläder för att se vad dom i skolan säger
( ) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
( ) sovit naken
(x) drömt att jag har haft sex med en/flera vän/vänner
(x) pratat med en främling i mer än 5 min
( ) varit otrogen
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangent bordet


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela