Sara,

13 Januari

Publicerad 2007-01-13 17:37:23 i Allmänt,

Tjenare.. What's up? Åh, dum fråga ni läser ju min blogg =).. haha,, jag heter sara för er som inte redan har fattat de.. hihi.. ska försöka komma ihåg att skriva här så ofta som möjligt, men kan inte lova så mycke eftersom ja har ett väligt dåligt minne :/,, haha som tyvärr inte går att göra något åt. Hm, vad ska jag skriva.. Joo jag var på bio med ett par kompisar igår.. riktigt roligt.. dessvärre vann tim över mej pch de va inge kul :( ;P;P,, haha.. sen idag har jag vart i badhuset i 4 itmmat för att låta folk ta simmärken.. tråkigt tråkigt tråkigt. INGA SNYGGA KILLAR.. haha :P och nu håller ja på att fixa en kompisbild men har dessvärre inte såå många bilder på dom.. såå ni kan ju skicka ni som läser :),, haha .. jaduu.. de va väll allt för idag i supose men men ,, hörs väll nån gång :)


Kyss och smek

 Sara..

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2007-01-14 18:13:51

Hallå så du har skaffat en blogg du med :)
Om du vill kan jag fixa om den :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela