Sara,

13 augusti

Publicerad 2007-08-13 21:02:40 i Allmänt,

Så nu var det rätt länge sen jag skrev sist,
Var i Spanien och hade det jätte skönt, blev som tur var inte magsjuk som dom där nere blev :/ lite synd.
Blev heller inte så brun som jag hade hoppats på. Men det får duga ändå...
I lördags var det fest hos Sango, träffade lite nytt folk. alltid lika trevligt! Min kompis ringde och tyckte att det lät som jag var full så det blev lite missförstånd och sånt dära där :P haha, nej jag var inte full.
Annars har det inte hänt så mycket. Har gjort min debut på centralen :P haha, rätt okej faktiskt måste jag erkänna, men det lär inte bli någon mer gång pga en viss person, men men..
Har gjort en Henna-tatuering men den håller på att gå bort :/ fan den kommer säkert inte hålla till skolstarten som jag har upptäckt är snart, varför går alltid dom sista dagarna fortast för? Och jag verkar vara den ända som jag känner som börjar den 23 :O lite tråkigt faktiskt, vad ska jag göra på onsdagen när alla börjar :'( jaja, jag får väl hitta på något..

Orkar inte skriva mer men ha det så bra ni som läser..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela