Sara,

15 april

Publicerad 2007-04-15 20:51:25 i Allmänt,

Ojsan, som jag sa innan blir inte mycket jag skriver här, men men kan ju alltid försöka skriva lite oftare än 3 månaders mellanrum ;)
hur som helst
hmm, tänkte kanske skriva lite om hur det var idag. eller nåt i den stilen om de nu skulle vara intressant förstår inte hur folk orkar läsa såna hära bloggar, snacka om  bortkastad tid egentligen men men, spelar roll
Idag, solade jag medans min kära mormor och hennes man va här eftersom min papap fyllde år i fredas, sen hade ja träning med mina fotbollskillar som är födda -99, helt okej faktiskt. Fick sedan reda på en tävling som är nästa vecka som jag måste vara me på :'( ingen sovmorron de där helelr. :/, hur som helst. sen spenderade jag ungefär 2½ timme med min underbara pojkvän, finns ingen som är bättre än han ;) tycker om honom så jävla mycke, ursäkta svordomen. Har inte träffat han på en vecka eftersom han va uppe och åkte skidor i åre :/. Ja sen när han åkte hem, blev allt som vanligt igen, fett trist, ingenting att göra så man sitter och chattar på msn. Hur tråkigt som helst. Fast Emma piggade upp mej med att säga att jag kanske kan låna hennes kusins skateboard om han har någon och så får ja lära mej att åka. Det är alltid upp pigande :)

Ja, de va väll allt från mej antar ja..
Hörs igen, vette fan när men ;)

Puss puss

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2007-04-16 10:52:46

Visst kan jag fixa om din blogg :) Fast då måste jag ha ditt lösen och email som du loggar in med...

Postat av: Linnea

Publicerad 2007-04-16 10:53:14

Eller så gör jag en och du klistrar in den! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela